Ennyi segítség elég ahhoz, hogy akár nulláról el lehessen kezdeni sugárkövetéssel foglalkozni. Talán még a textúrázásról néhány gondolat, mert nem sok leírás tér ki a részletekre.A normál polygon alapú grafikánál a háromszög három csúcsához tartozik 3 textúra…
Ilyenformán el is értem az ismeretlen blogszerző által közölt mondandó végét. De van még tovább, nem is kevés.Hogyan lehet egyszerűen meghatározni, hogy a felületi metszéspont egy adott háromszögen belül van vagy nem? A neten szétnézve többé kevésbé szokványos…
t = (n*r0+ D)/ (nv)Na ez igazán teljesen értelmetlen egyenlet. Vagy nem? Kicsit módosítom, mert én ebben a formában szoktam meg.t = (n*(r0-D))/ (nv)Most ismét legyen a normál n(0,0,1). Ekkor ennyi marad :t= (r0.z - D.z)/v.zIlyen formában talán bele lehet verni valami jelentést…