Page 7

2011.09.10. 16:11

Most találtam, de nem hagyhatom szó nélkül.http://sirkan.iit.bme.hu/dokeos/courses/VIFO4319/work/49428093401b6bvh_raytrace.pdfA GPU implementáció szempontjából a kd-fa jó választást jelent, miután az utóbbi években agrafikus hardver számítási kapacitása elérte a hozzá szükséges…

Page 6

2011.09.10. 14:58

Kis kitérő, bár a témánál maradok. A BVH fát a GPU-n is lehet generálni. Ennek az egyik módja a Morton-görbe, avagy Morton-code. A wikin átfutva elég rémísztőnek tűnik az egész, pedig ismét egy pofonegyszerű dologról van szó.A BVH-tree felépítése úgy optimális, ha egy ág…

Page 5

2011.09.07. 18:30

Sokan számolnak naponta mátrixokkal, de nem sokan ismerik mi is történik a mátrix rejtett fekete dobozában. Pedig könnyen megérthető, ha olyan mondja el, aki érti. Legyen három koordináta-tengely, xv(1,0,0) yv(0,1,0) zv(0,0,1). Legyen egy pontunk a térben P(11,5,3). Bontsuk fel…

page 4

2011.09.06. 19:28

A BRDF modelek pedig csak gyenge közelítések, így lényegtelen mind. Hiszen a valóságban mi történik?Van egy egyenetlen felület, ahonnan a fényhullámok a szuperpozició elvének megfelelően mindenfele verődve kialakítanak egy valószínűségi teret. Ez a komplex tér határozza meg,…

süti beállítások módosítása